Design wat past bij het merkbeeld.
Lots of Style is een interieurstyliste die niet alleen van inrichten houdt, maar ook van zelf iets nieuws creëren. Zij wilde dan ook een website waar mensen al haar laatste werk kunnen volgen, nieuwe producten kunnen aanschaffen en diensten aanvragen. Bij een interieur stylist met ruim 10 jaar ervaring, gespecialiseerd in het uniek in richten van huizen hoort een professionele site.
Challenge
Het transformeren van de “Lots of Style” website tot een efficiënte, gebruiksvriendelijke webshop met een moderne uitstraling, die de diversiteit en creativiteit van de interieurstyliste weerspiegelt en tegelijkertijd de conversie verhoogt.
Approach
Met het betrouwbare Woodmart thema en Woocommerce als fundament, hebben we een gestructureerde, visueel aantrekkelijke website gecreëerd, die bezoekers nu moeiteloos leidt naar de diensten en producten die zij zoeken.
Cijfers waar we trots op zijn
Bounce percentage
Gemiddelde sessie duur
Aantal gebruikers per maand
Herstructureren
Lot’s of Style was een website met erg veel content maar zonder een echte funnel. Omdat er zoveel content was zonder structuur zagen wij dat gebruikers niet door de site heen kwamen ookal wilde ze dit wel. Dit zorgde voor een daling in conversie en een flinke verhoging in bounce percentage. Door een duidelijke sturing aan te brengen voor de gebruiker hebben wij het bounce percentage met 35% kunnen verlagen in de eertse 3 maanden. Hiernaast hebben wij ook de gemiddelde sessie duur van de gebruikers kunnen verhogen met 42%.
WordPress Theme & Woocommerce
Om te zorgen dat de basis van de website goed staat is er gebruikt gemaakt van het Woodmart thema. Het Woodmart thema is ontwikkelt om Woocommerce webshops mee te bouwen. Hiernaast biedt Woocommerce de mogelijkheid om op een gemakkelijke manier de producten online op de gewenste manier te weergeven.